På tiden?

Är det kanske på tiden igen att jag börjar dela med mig av min vardag? Jag vet inte riktigt, men det kanske inte skadar om jag gör det? Vad har hänt sedan sist? Lite mer än ett år har passerat, under vilket jag har hunnit med lite av både det ena och det andra. För att kortfattat summera; Jag har flyttat, Jag har för första gången i mitt liv kunnat kategorisera mig som Arbetslös, eller mellan jobb så att säga. Jag har tagit en magister utbildning, jag har försökt komma till bukt med lite problem, som dessvärre inte alltid går min väg. Ja kortfattat sa jag väll? 
 
För att börja igen så uppdaterades designen, samt namnet...men nu har jag inte tid att sitta här och babbla, dags för dagens portion av jobb ansökningar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0