16.03.11

Vilken vecka det är, plugg för hela slanten och för en gång skull så pluggar jag faktiskt och inte latar mig med serier, visserligen så plöjde jag faktiskt hela säsong 7 av OTH förra vecan. Gav mig själv bann på att fixa säsong 8 förrens efter tentan. Kan ju se fram emot det på söndag eller så :D.

I torsdags så var vi på Caj som vanligt, var super duper kul, fredag mådde man som man förtjänade?! Men lyckades ändå på något vänster få mer gjort under några timmar där än jag lyckat med på hela veckan, lite udda kanske.

I Lördags spenderade jag dagen i en bil, jaop det blev en snabbvisit ner till puttgarden och tillbaka, Lite fattigare på pengar, något rikare på alkohol.

Sen dess har jag varit i skolan vid 7.30 - 16 eller så och idag ännu tidigare för att få ett grupprum.

Men nu------- Thesis-------IT economics------grupparbete------Träna-------plugga------sova-----stiga upp aptidigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0