Sleepy

Inget vettigt att skriva egentligen mer än att jag vill SOVA och att det regnar så jag hoppas innerligt att det slutar snart så att jag slipper gå ut i regnet. Eller det regnar inte det totalt öser ner vatten från himmelen i ungefär samma mängd som jag brukar ha kranen då jag duschar. Var på Tesco innan idag och köpte en Cocacabana flaska och en Peach schnapps tänkte jag skulle dricka lite av det ikväll men är smått sugen på att börja redan nu. Saknar att jag inte har hittat någon pisang här vilket jag älskar att dricka. Om en stund ska jag motvilligt gå på ett möte för alla som bor i lovaine flats.

Jag lyssnar på min lugna/deppiga lista med musik och längtar efter sol och värme eller åtmindstånde en tjockiströja till :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0