Drop-in för vad?

Ska ta tag i det här nu, att välja bland mina hundra kläder vilka som ska få följa med till UK. Det är inte det lättaste, om ni inte tror mig så testa att välja kläder i din garderob och bara så mkt att det inte överstig 20 kg (då ska även skor och smink och annan skit med) och få plats i en resväska. Detta är en utmaning men tänk vad man sen kommer uppskatta att ha en stor garderob när man kommer hem igen. Idag har jag faktiskt annars varit lite duktig måste jag säga, åkte in till ungdomsmottagningen tyvärr var de värdelösa där. Jag ville skaffa p-piller så att jag ska få en mer normal nivå av gulkroppshormon som ja nämnt tidigare. Normalt på drop-in tiderna har man kunnat gå och skaffa p-piller och fixa annat då men ikke sa nicke inte här i jkpg. Här var jag tvungen att komma tillbaka en annan gång och när har de tid tror ni? om typ 3-4 veckor. Väldigt hjälpsamt, vad är drop-in en till för om jag ändå måste få en annan tid, då kan man ju bara ringa istället? Sen begav jag mig till länsförsäkringar och fixade reseförsäkringen, kostade inte alls mkt och om man jämför med csn's försäkring var det en tredjedel av priset. Har även betalt deposit på mitt rum i newcastle så nu har jag snart någonstans att bo :P.



Kvar att fixa
  • Biljett till sthlm den 16 sep
  • Biljett till Arlanda den 17 sep
  • Betala Accomondation
  • Växla pengar
  • Packa Väskan (orna) så lätt som möjligt

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha wtf, jag kunde gå och hämta ut piller på drop-in där förut??

2010-09-03 @ 01:11:08
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0