A trip to A6

Efter att ha legat i sängen, duschat och ätit frukost beslöt vi oss för att vi behövde en wii kontroll till så vi tog bussen bort till A6 gär jag helt klart var tvungen att kolla på skor. Se men inte röra var det som gällde, kan ju ändå inte släpa en massa till UK så ingen mening med att shoppa nu. Btw folk så åker jag från jkpg om en vecka upp till Sthlm för att sedan nästa fredag flyga till newcastle. Nervositeten börjar infinna sig, och vissa börjar klaga lite smått på att jag inte kommer vara hemma. Men åter till dagen så käkade vi sen på donken (mitt förslag som niclas sa var det bästa jag föreslagit på hela dagen). Därefter ändrade sig niclas om att inte köpa på elgiganten eller siba utan han skulle till media markt, NEEEEEJ! tänkte jag men snäll som jag är följde jag med och vi gick hela vägen från a6 dit, med en liten paus i mitten då jag la mig på en gräsmatta :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0