19 September

Går kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt, för lite mat och för mkt alkohol på för kort stund fick det att blir en tidig resa til sängen. Tacka vet jag nu att jag har sjukt nice roomates som tog hand om mig igår. Sen idag så har det varit lite segt, inte haft alla hästar i stallet utan några som hela tiden  varit ute och galopperat. Vi letade upp tesco idag och handlade lite mkt, dvs vi var tvungna att stanna ett par gånger på vägen hem sen. Sen fick jag äntligen mat, eller mat och mat kanske man inte ska säga det blev ägg, champinjoner, tomat och halloumi. Efter en snabbis i sängen så var det upp igen och dags för fast friend vilket är typ speed dating fast för att hitta vänner. Super trevligt och väldigt givande dock var ju inte alla super trevliga att prata med. Endel fick man typ dra ut svar och inga givande var det heller. Nu ska jag fixa något att äta, blir köttfärs och grönsaker skulle jag tro. Imorgon ska vi leta upp granger market och köpa lite mer mat och frukt!

Kommentarer
Postat av: Anna

åh har de fortfarande tescopåsar i typ väv med nyckelpigor på?? Vi hat sådana här hemma superbra! Vill ha fler... Kan maila dig en bild imorgon på dem...

2010-09-19 @ 22:49:19
URL: http://anzis-life.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0