18 September

Nu ska jag borsta tänderna och sedan bege mig ut för att antingen gå på enrolment direkt eller så får det bli någon frukost någonstans i stan. En kaffe kanske? Inatt var det ganska kallt i rummet så jag måste definitivt köpa en pyjamas. Eftersom det är england jag är i så har de enligt mig glömt att lägga på madrassen på sängen, så man känner fjädrarna från resårbottnen när man ligger ner, tur det är en ganska mjuk säng så man inte får blåmärken. Men Nu har jag inte tid att sitta här längre dags att sticka ut och leka mat och information :D och adapter om jag vill kunna använda datorn mer sen, batteritid 1.55 just nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur har dagen gått söt?

2010-09-18 @ 20:54:22
URL: http://anzis-life.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0