Swimming pool

Vaknade av mig själv vid 8 imorse och då tänkte jag att det var nog meningen att jag skulle gå och träna iaf. Fast att jag helst ville ligga kvar i sängen som inte är så underbar men ändå helt okej. Trodde faktiskt att man skulle vänja sig vid den efter ett tag men blåmärkena tyder på annat. Har ju faktiskt nästan vant mig vid det äckliga vattnet här och är för lat för att köpa mer så nu dricker jag poolvatten, eller så smakar det iaf. Imorse då så blev det en tur till poolen, när jag kom dit var det endast en person i vattnet och han försvann ganska snabbt så snart var jag helt själv.

Hur underbart är det inte att ha en hel pool för sig själv?
Awesome!!!!!

Efter ett tag dropade folk in en efter en men vi var nog endast en fem när jag gick så man kunde bre ut sig hur mycket man ville. Man behövde heller inte använda hälften av sin energi till att hålla sig över ytan vilket man behöver när bassängen är full av asiater som inte tar hänsyn för fem öre. Ska nog försöka simma på mornarna istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0