Presentation skills

I hade ju då som sagt presentation idag, och jag får ju alltid lite smått panik när detta nämns och vill för det mesta gräva ner mig djupt under jordens yta. Idag då så började det ju lovande, vi skulle mötas upp vid 10.30 för att öva igenom det vi skulle säga så det lät okej. Vid 10.40 är vi tre pers där, av 6, så något övande blir det minsann inte. Väl vid 11 så går vi in i klassrummet och självklart är vi grupp 1 med att presentara så där ställer vi oss 4 stycken smått nervösa (panikslagen är jag) och börjar prata, när vi har kommit en liten bit in i presenationen så kliver medlem nummer 5 i vår grupp in genom dörren. Han improviserar bra när det blir hans tur eftersom han inte kan plocka upp sina papper ur väskan utan att störa alla. Det gick ganska bra ändå måste jag nog säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0