Måndag morgon

Ja, idag är jag sjukt trött och grinig som en tre-åring. Mesta dels beror nog detta på att jag blev väckt när jag sov inatt. Var grymt trött när jag kom tilllbaka från edinburgh och gick typ rakt i säng. En timme senare  vaknar jag av det högsta brandlarm jag troligen någonsin hört. Tro mig inte en jävel kan missa det, troligen vaknade alla i andra husen med så jävla högt det tjöt. Ja de var någon idiot som satte i gång brandlarmet vid 12 i natt. Jävla människor till att inte hålla fingrarna i styr. De var tydligen andra gången denna veckan som brandkåren kom hit, hehe de måste älska dessa studenter som startar brandlarmet. Så vi fick gå ut och stå och frysa i ca 15 minuter innan vi kunde gå in igen när brandkåren varit här och vänt och "student ansvarig" hade fått tag på personen som startade det. De kan se här vilket rum som sätter igång hela saken. Den personen får betala en trevlig bot på ca 100 pund. Vilket de gott kan göra när de startar det och stör alla som bor här.

Idag however ska jag först till skolan, micro vid 9-10 och sedan growth vid 11-13. Sen blir det massor av plugg och så ska jag laga någon mat till folket i min flat ikväll. Tänkte en sak men har nog ändrat mig så får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast hela grejen med vaskning går ju ut på att visa att man är rik, skickar ja ett smsm som bränner 200 kr är de ju ingen som ser. men häller jag ut en flaska champange dåså. men jag förstår din tankegång och håller med på sätt och vis.

2010-10-05 @ 09:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0