Glad idag

Idag är jag glad! mm faktiskt så vaknade jag och var glad, det har inte hänt på ett tag. Jag tror det beror på att min plutt kommer imorgon, längtar så jag skulle kunna spricka. Sen även är det sista dagen denna veckan som jag börjar kl 9 och det är ju bäst skönt att kunna sova några morrnar sen (läs gå upp och börja plugga vid kl 9 ist).

Today ska jag:

9-10 lektion

11-12 seminarie

Resten av dagen

kolla på gumball med erik och mackan (tv6play)
kolla på kungarna av tylösand (kanal5play) för att ha något att skratta åt hur idiotiska folk kan vara
plugga micro, hr och growth.

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Vad har du för dig då? :)

2010-10-06 @ 09:37:43
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har aldrig sett Kungarna av Tylösand. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-06 @ 23:41:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0