bokat hemresan

Nu har jag bokat min hemresa, tiden här borta blir inte så lång. Terminen här vara till 14 januari men de har ett 3 veckors break vid jul, eller self-directed study som de kallar det. Eftersom jag inte har några tentor heller utan bara tre inlämningar så tänkte jag vara klar med allt innan jag åker hem. Vilket det nu är bestämt att bli den 20 december. Blir en resa på ca 10 timmar, inte så farligt eftersom jag kommer spendera 3 av dem på kastrup i väntan på X2000 som tar mig till jönköping och förhoppningsvis kommer jag vara i min säng hemma och välbehållen vid klockan 23. Men innan dess finns det massor som ska göras här borta

  • Fira Halloween
  • Anna + Charlie kommer
  • Pappa + Anna (hans tjej) kommer
  • Jag åker till köpenhamn och träffar Niclas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0