A random night out

Igår skulle vi bara ut och käka en sväng för jag kände inte för att gå ut men på något vänster eller höger så lyckades folket att övertala mig att jag skulle med ut. Vi började på The goose där jag och louise åt fish and chips, helt okej gott ändå. Där blev det en pitch eller va fan det heter en kanna med big apple i alla fall, gott men väldigt svagt.




När vi sedan gick vidare blev det habita och där lyckades vi (louise) beställa en long island icetea, eftersom vi skulle ha något starkare. Det var väldigt starkt och jag lyckades endast få ner halva min innan jag gav upp och köpte två stycken habita, ingen aning om vad de var men gott var det. På habita mötte vi upp några som Jennyann och Jen kände. En av dem, alex, fyllde år så de var ute och firade hennes födelsedag.




Vi slog följe med dem till Beyond där vi dansade, och några drack lite till. Sedan begav vi oss tio meter till nästa ställe som hette Tiger Tiger där vi dansade ännu mer och hade en super duper kväll. När sedan britterna ville iväg till nästa klubb sa vi hejdå och gonatt, vi lite äldre folk kände att vi behövde sova. Tro mig jag är bakis idag så några timmar till och jag hade mått som philip! (han ligger bakis hemma i min soffa med minnesluckor om gårkvällen :D.









Thanks to the once that convinced me to go out. It was awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0