Time management

Har ni gott folk tänkt på att det är november? Hur detta hände funderar jag på, vart tog hela året vägen och särskillt hösten som jag skulle vara borta från sverige? Har varit borta en vecka över halva tiden nu, så fort det har gått! Lite konstigt är det att jag saknar Julmust (bara för att jag ser folk uppdatera på fb att de dricker det), jag som inte ens tycker om det. Sen är julkänslann redan här lite, de har ju sålt julsaker i flera veckor och nu är till och med juldekorationerna på stan uppe. Men tillbaka till vart tar tiden vägen? Minns att jag vaknade i måndags och tänkte hur ska jag hinna allt jag ska innan fredag, på något vänster lyckades jag hinna det mesta och det är lördag fast att det känns som att dagarna bara försvinner.

Men nu ska jag äta lite frukost, eller något som inte är sötsaker eftersom de är det enda jag stoppat i mig sedan 14 igår. Sen ska jag plugga lite och sedan dra en sväng till simhallen och röra på mina enligt den troligen felaktiga vågen på gymet 60 kg, Jag har aldrig i mitt liv vägt över 57 kg och jag tvivlar starkt på att jag har gått upp så mycket i vikt. Så vågen är fel och jag har rätt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0