Remember remember the fifth of november

Uppe med tuppen var jag idag, eller nästan i alla fall! Begav mig någonstans runt 6.25 till gymet, spenderade tio minuter där med att leta efter någonstans att fylla på min vattenflaska, hittade till slut att de har en automat ni vet, vending machine, för detta ändamål. Ändå roligare var det att inse att den stod precis där jag började leta men antog att den bara var till för att köpa dricka. Sen blev det väldigt lite löpning och stryketräning innan jag begav mig ner till simhallen och simmade en kilometer, de krampade lite i framsidan smalben i slutet. Nu sitter jag här och äter omelett till frukost, har verkligen börjat lyckas med att göra dem med :).



Idag är det en ganska lång dag men troligen en bra, slutet på den är bra tycker jag.

  • Plugga fram till 10.30
  • 11-12 Lektion i Microekonomi
  • 13-15 Plugga
  • 15 Gruppmöte
  • 16-17 Seminarie
  • 17.15 Fika med Jennyann och Louise :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0