Lördag

Lite dåligt med skrivandet i helgen men det berode helt på att jag hade det bra med syster och charlie. De kom på lördag lunch, och vi skulle först mötas på uni men sen ändrade det sig och sa att de skulle hitta hostelt så jag börjar traska fast att jag inte har en anning om vart det ligger, traskar på i dryga 1-1 1/2 timme tills jag frågar på ett trevligt litet annat ställe där tjejen inte heller har en anning om var det ligger men säger "i'll google it for u :P" ibland är google underbart. Hon pekar lite åt olika håll jag hänger med på det första två instruktionerna. Men ler och tackar henne och fortsätter, kommer till en gata om jag varit på vid ett tidigare tillfälle och jag börjar ge upp och skickar ett sms till anna "jag ger upp, vi ses inne i vid theatern" Så vänder jag mig och och tittar lite och då är hostelt precis där! Tänka sig! Sen promenerade vi runt i newcastle resten av dagen innan vi gick hem till mig och åt lasange (som flatmatesen gjort) och började dricka. Fram mot 11 gick vi ner till Revolution Bar som var knökfull när vi kom dit så vi kom, vi såg, vi gick. Gick sedan till Beyond och där var knök där med så samma visa, tillslut hamnade vi på Goose, där vi skulle hamna åtskilliga gånger senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0