knäpp knäpp knäpp

Jag blir knäpp, jag ska skriva om vilka egenskaper en HR person måste ha, inte nog att det är rätt svårt att hitta en bra sammanfattning om detta så ska jag väva in dessa teorier, mina egenskaper, vilka jag vill jobba på och feedback från seminariet, det är kanske inte så svårt i sig. Problemet kommer till att jag endast får använda 300 ord, minus citat. Hur tänkte läraren där, jag har använt 200 till attt bara förklara av en person/grupp anser vara viktiga egenskaper... Ni ser mitt problem, banta heter det visst har jag hört. Jag får banta på alla håll och kanter och göra det jag totalt hatar, citera som en galning som att jag vore okapabel av att skriva om vad jag läser och väva in i en text.

Solen sken just på mig "lycka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0