I Biblioteket

Begav mig ikväll till biblioteket här på skolan, som är väldigt stort och satte mig på våning 5 (6 i sverige). Tog ett par böcker i hyllan och började läsa om Performance management, Performance appraisal och diverse saker i denna gengre. Bläddrar en del och kommer till en sida som fick mig att vika mig dubbel, tårarna att flöda och kämpa för att inte garva högt, det var ju den tysta avdelningen detta. Dessutom var det ju ingen annan som förstod eller skulle förstå vad jag skrattade så åt, men tänkte att jag skulle ge ger ett hum om detta. Kanske bara det uppskattas om man är trött och har pluggat en hel dag, annars bjuder jag på ett gott skratt ikväll!

Klicka på bilden för att förstora den och skratta på!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0