Fika time

Av dagens alla saker jag skulle göra gjorde jag bara hälften, väldigt typiskt mig. Men om jag inte känner för att plugga går det verkligen inte att göra det. Men jag gick på en av två lektioner, bra! Efter den sista som slutade 17 så gick jag för att fika med Jennyann och Louise, är lite sen så typ kutar dit och kommer precis när jennyann kommer ner, vi väntar lite på louise sen ringer min telefon

Louise: Hey!!
Jag: Hey.....
Louise: What are u doing?
Jag: I'm waiting for u?!
Lousie: Waiting for me where? Why?
Jag: At Jennyann's, we are going for fika, you know?
Louise: That's today? I forgot!

Vi väntade lite till innan louise kom och då begav vi oss till Goose, börjar ni märka att vi är stammisar där? Kan det bero på att det är trevligt och billigt? Kan ge ett prisexempel, du får fish and chips för 2.99, eller varför inte en hamburgare med dricka för 3.99? Jag tog hursomhave en "giant chocolate cake with ice cream" medan de andra tog riktig mat (Hamburgare, kyckling).




Ungefär här så gav jag upp på att äta mer.....



Tur man har vänner som hjälper till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0