Christmas market

Idag efter seminariet, som vi använde för att prata med läraren om vår assesment, och hon konstaterat att hon tyckte att hon hade slösat bort en halvtimme av sitt liv. Så frågade Ann-kristin om inte jag ville gå på julmarknaden nere vid monumentet. Klart jag ville det, saknar ju julen lite och det skadar ju inte att få julkänslan redo inför köpenhamn. Vi gick dit vid strax efter ju och kom dit lagom till när det stängde ner för kvällen. Ja tänka sig att allt ska stänga så tidigt här i stan. Vi han dock med att dricka lite "glögg" eller det var mer gluhwein än glögg måste jag säga. Vi åt även holländska "pannkakor", jag med nutella på och ann-kristin med smör. Gott fast blev lite mastigt efter ett par stycken, tur att de inte var så stora. Sen såg jag även ett stånd där de sålde ringar. Jag har på sistonde blivit helt såld på att ha ring. Vilket jag aldrig innan har typ velat ha, så ska nog ta en promenad ner där igen och köpa någon fin ring någon dag.



Annars har jag försökt plugga idag, var sjukt effektiv i helgen men som vanligt blir det inte så bra efter en så intensiv helg. Idag har jag däremot mer spelat AOE och mossat skiten ur "datorn", längtar till vi kan lana det så att man får verkligen känna en vinnar känsla när de andra dör!!!! mohahaöööaöö, men nu tror jag att sängen kallar och jag ska (tänkte jag) faktiskt ta mig en tripp till gymmet imorgon. Har inte varit där på en och en halv vecka eftersom jag varit förkyld. Men som sagt, sängen var det.

 

 

(detta är från igår,"jag=grön", satt typ i en timme och bara försvarade min bas! Eftersom datorns två lag som var kvar kom och attakerade mig om vartannat han jag aldrig mer än börja återuppbygga det som blivit förstört och armen, det var jämt som sjuttton som ni kan se. Men jag tänkte "jag-ska-fan-inte-ge-mig-så-ni-måste-döda-mig-till-sista-gubbe!" och visst gav det resultat när jag i slutändan spöade dem")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0