25.11.10

Pojkarna ville ju då att vi skulle gå ut ikväll, jag var inte så sugen och kom undan första vågen av förslag "gratis alkohol..etc" ganska bra med ursäkten att jag pratade med Niclas på skype. Andra vågen gick inte lika bra då de sa att jag bara fick låta bli att dricka om jag var gravid, det sa ju lappen på flaskan.

Jag: I'm pregnant
Robert: Really?
Jag: sure sure!
Robert: So it is pauls then?
Paul: Yes it's mine!
Everyone laughs for about 2 minutes since paul keeps insisting it is his... but he really ment that he thought the toothpaste I was holding was his.

So from there it went on, the guys needed some help to finish off their jelloshots and as a nice person as I am i was delighted to help. Then somehow we decided to go to habita, and there i got a beer. Lyckligt vis så stängde habita vid 12 tiden så därefter gick vi hem igen... Paul som var riktigt full, på något vänster, stod i duschen när vi kom hem och som punishment for not going out with Carl and Robert as he had promised they build a snowman in his room, while he was in the shower....

Jag vet den är på fel håll, men palla!

Singing kareoke

The "snowman" in Pauls room

A juste några studenter tyckte att det var kul och passande att bygga en stor snö kuk mitt på campus!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0