18.11.10

Igår gjorde jag en super duper god fisk till lunch, dock orkade jag inte ta fram kameran och fota så ni får lita på mig att den både såg god ut och smakade underbart!

Kommer definitivt att göra den fler gånger och om ni undrar så gjorde jag så här:

  1. Hacka gul lök och stek i olja
  2. släng en vit fisk, salta peppra, och på med rosmarin
  3. pressa en citron över fisken, hälften på varje sida lämpligen
  4. stek till den är färdig
  5. till det hade jag potatismos och stekta champinjoner och paprika

Kommentarer
Postat av: nathalie

är det inte onödigt att slänga fisken innan du ska äta upp den ??

2010-11-18 @ 15:24:13
URL: http://nathalieee.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0