16.11.10

Förkylningen vill inte riktigt släppa och det här med att ha fönstret öppet känns ju helt åt helvete fel, det måste alla hålla med om. Men idag tog jag tag i att gå och handla, jaop det var roligt, eller inte! Jag gick till grainer market och köpte x-antal grönsaker, sedan till tesco och köpte allt annat som jag behövde. Lyckades till och med att typ hålla mig till att bara köpa det som stod på min lista, en choklad fick följa med hem med. Ni vet en sådan lindh mörk choklad med chili, de är ju helt underbara.


Igår snöt jag mig så mycket att jag blödde näsblod, om någon ville veta. Jag snöt upp en halv rulle papper och är numera väldigt narrig runt näsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0