11.11.10

Tillbaka från gymmet nu då, ett riktigt styretränar pass blev det idag. Körde ben, armar, mage och rygg vilket känns helt underbart bra nu. Har inte hittat någon än som är villig att riktigt bli min träningspartner, det kan bero på att de flesta här inte är så sugna på att börja träna någon gång mellan 6.30-7.00, tyvärr. Men varför tränar då alltid jag den tiden, jo för att jag kommer upp och vet att jag har de avklarat innan skolan. Skulle jag sen känna för att träna mer så kan jag göra det på kvällen men framför allt vill jag veta att jag hinner med det. På eftermiddagen har jag en tendens att bli slö och sällan ta mig i  kragen och gå dit, det är ju så mycket skönare att bara sitta framför datorn.

Det första jag ska göra när jag kommer hem och hittar en våg är att väga mig eftersom jag inte litar på den här. Så en visit till min vän magnus blir det nog runt den 21 dec. Väger alltid mig hos honom när vi leker, hehe. Nu blir det duschen sen beger jag mig till biblioteket för att ge min in på HR skrivandet.

Igår när jag gick till biblioteket så knakade mig tygkasse som jag köpt där bara för att ha till att bära böcker, när jag sedan begav mig hem så fick ena bandet av, då kom frågan

Är det en dålig kasse? Eller har jag för mycket böcker?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om att vi är varandras motsatser, du hittar ingen träningsbuddy för du tränar för tidigt, mina träningspass ligger mellan 23-02 nån gång, inte så många som är pepp då heller. haha :D

2010-11-11 @ 10:34:35
URL: http://friidiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0