10.11.10

Onsdag, onsdag den 10 november... betyder att det är en månad sedan jag träffade niclas senast typ. Imorgon är det en månad sedan han åkte härifrån. Men numera har jag rätt fullt upp, ja faktiskt så har jag knappt tid för något känns det som. Imorgon kommer jag få veta ämnet för min sista uppgift så ska jag ta tag i och börja skriva på dem, eller mer leta reda på fakta och teorier om det ämnet så att jag kan skriva. Som min lärare sa " Erat första draft kommer vara långt ifrån eran slutgiltiga inlämning, ni kommer ta hälften av de första och radera och fylla utrymmet med något mer relevant" han sa detta på engelska men ni fattar principen. Idag ska jag och Ann-kristin spendera ett par 3 timmar i biblan och skriva på våra portfolios! Yeay, åt mindstonde så har man gott sällskap.

Nu ska jag iväg till skolan och hålla en presentation om performance management!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0