08.11.10

Måndag, ny dag, ny vecka, som jag började med att ta en tur till Sport Central, varifrån jag just kom. Benen var trött och de blev inte så mycket tränat men lite styrka. Kom att tänka på att jag saknar att ha någon att träna med. Det märks mer när man går till gymmet än om man går på pass. Då kan man gömma sig i mängden av folket, men i gymmet blir det snabbt lite trist när man är själv. Så jag ska ge mig ut på jakt efter en träningsbuddy. Har två i tankarna som jag ska pusha lite till att vilja träna tidiga morgnar med mig eller eftermiddagar runt 4 tiden. Jag gillar ju som sagt att ta lite styrka och sedan gå och simma. Annars idag ska jag ägna en del tid i skolan och sedan kanske gå och simma senare idag, gjorde inte det igår för jag har blivit snuvig i näsan igen, för typ sjuttieelfte gången här borta.


Nu duschen, sen skola.. Hoppas alla andra har en lika bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0