Sommar!

Idag är första dagen på lovet, vilket jag började med att tvätta! Väldigt roligt att ägna 5 timmar till att spring upp och ner mellan tvättstugan och lägenheten. Sov emellan de första turerna så att jag är pigg ikväll då det vankas utgång och för första gången på riktigt länge är jag hur pepp som helst på det! har redan börjat fundera över vad jag ska dricka, lite vin, passoa och kanske något mer blir det. Känns som att jag borde göra lite mer vettigt innan jag sätter igång och festar men va fan, snart blir det en promenix till systemet med angelica, måste bara inom biblan här med och återlämna två böcker. på söndag åker jag hem till ljungby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0