Ensam

Nu åkte Niclas till Stockholm igen och jag bli kvar lämnad här hemma ensam till på tisdag, hur ska jag klara detta? Någon som vill komma och underhålla mig eller? Det är egentligen bra för jag skulle behöva plugga men jag har tappat allt vad som heter motivation till det, illa! Sen kan jag även förtälja ett litet tack till Albin som utmanade Magnus till att inte äta skräpmat, godis, glass, läsk, alkohol etc. Jag kände att jag kan ju inte vara sämre än magnus och måste med testa detta i en månad nu. Hittills har jag klarat 5 dagar (är inne på 6), Niclas å andra sidan sa först att han skulle testa han med men gav sedan upp med motivationen "det går emot min filosofi om varför jag tränar". Han gick och köpte kakor och godis och åt bredvid mig, den jävlen! Nej nu ska jag kolla lite på tv innan jag tar itur med mitt pluggande tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0