tuseday, not my thing!

Tisdagar har kommit att vara den dagen i veckan då jag tycker att allt är kasst och gärna går och lägger mig och sover fram tills helgen. Idag så går det väldigt trögt och jag har inte kommit igång med plugget än, fast att jag borde det för flera timmar sedan. Skyller på att jag ska gå iväg om en stund och att det är ingen mening med att börja innan dess. Ska nämligen gå ner och göra ett pricktest för att äntligen få veta vad det är jag är allergisk mot typ( pollen, katt etc) förhoppningsvis. Tisdagar nej det är verkligen inte roligt och jag längtar till fredag eftermiddag då jag ska festa lite har jag tänkt. Men tills dess får jag väl stoppa in lite Mix megapol i öronen och ta tag i det förbaskade plugget!

Ha en superduper förmiddag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0