Trött som en apa

Sitter här och försöker för allt i världen vara intresserad av vad SQL-injections gör för skada eller vad man kan göra som database developer för att skydda sin sida mot det och andra CWEs. Men det går väldigt trögt, till och med de korta frågorna där svaren får vara max 40 ord känns som rena mardrömmen just nu. Jag har huvudvärk och är hela tiden tre sekunder ifrån att bara lägga mig ner på datorn och sova bort ett par timmar. jag är till och med så trött att jag inte vill gå ut i det fina vädret. Har gjort tappra försök med kaffe och kaka men det blir inte mer energi för det. kanske är dags att testa att ta en powernap istället.
Så här ser det ungefär ut för mitt plugg idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0