Påsk pynt!

Eftersom jag inte kommer vara i min älskade och hatade lägenhet under påsk så har jag tjuvstartat lite och påskpyntat nu i helgen. Tycker att påsk är en så glad och trevlig högtid öven om det är en sorglig med jesu död etc så tänker jag mer på allt det färgglada och alla påskägg som jag förhoppningsvis kommer få leta efter. Hoppas på mist ett! Dock vet ju de som känner mig att jag är totalt kass på att leta eftersom jag tappar tålamodet om jag inte hittar det inom första minuten och blir tjurig då istället. Men påsk är det hur som helt i min lägenhet även om jag inte har så mycket pynt och det gräset jag sådde igår inte har börjat växa ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0