My therapist says....

Att varma mackor inte är så tokigt i alla fall en vanlig kväll. Eller nej det är inte riktigt sant, hon har nog inte en anning om vad jag äter. Men en tanke jag kom på nyss är att de som arbetar med våra balkonger tycks a vissa väldigt produktiva dagarna och sedan står det totalt stilla i några dagar för att sedan hända något igen. Det kanske inte är sanningen men vi ser bara när det händer stora saker. Sedan tänkte jag på mitt plugg där jag vissa dagar kan vara hur produktiv som helst och andra dagar kan jag knappt få till att öppna kursboken. Detta händer oftast då det är absolut nödvändigt att plugga, illa combo!

Men för att återgå till My therapist says.. så säger hon "var nöjd och sluta ödsla tid" på saker som ändå inte fungerar. dvs undvik inte att plugga genom att diska, städa eller baka för plugget finns kvar vid slutet av dagen i alla fall. Man kan även säga stå inte i kö i en och en halv timme för att få göra ett hudpricktest och sedan vänta en halvtimme till för att få veta att jag inte har reagerat på något av sakerna och därmed inte har någon allergi. De som har träffat mig eller kommer att göra det om ett par veckor kommer se att jag visst har allergi mot något, särskilt på våren.

Nu sitter jag här och mår illa över min macka och undrar om det beror på mackan, humöret eller möjligen godiset jag åt precis innan, att man aldrig lär sig att låta bli godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0