Jävla fittlärare!

Jag är inte arg idag jag är förbannad! De jävla fittlärarna i vår supply chain kurs borde gå och dränka sig själv eller något. I tisdags (kväll) la de upp ett dokument som alla var tvungna att ha läst till lektionen (onsdag eftermiddag). Jag har lektion onsdag morgon och tycker det var kasst att jag var tvungen att läsa det på tisdagkvällen för att de inte har bättre framförhållning. På onsdagen sen vid 10.30 lägger det upp vilka som ska vara i vilken grupp (Två grupper som hade olika tidpunkter). Bra där! Sen så i onsdags då bestämde vi efter lektionen hur vi skulle dela upp vårat arbete eftersom vi skulle skriva en grupprapport på det. Idag då så ser jag att en i min grupp har skrivit ett mail om att de ändrat detta och nu ska denna rapport skrivas individuellt. Detta ändrade de igår eftermiddag vid 4 och de ska fortfarande vara inne på måndag! Tror de att man inte har ett liv? Aaaaaahhh jag är så förbannad på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0