Promenad

Tog en lååång runda nu nyss, gick upp till intersport för att köpa den där stegräknaren. När jag kom dit efter dryga 40 minuter så insåg jag att de inte hade den jag ville ha i rätt färg! Och nej jag var inte beredd att kompromissa på färgen i detta läge. Så jag fick snällt traska hem igen, vilket inte var så kul, benen började värka och jag fick skav mellan låren där skinnet skrapade emot hela tiden. Väl hemma nu så har jag beställt en sådan jag ville ha på internet, och även fast jag valde att ta faktura som kostade 20 kr extra blev det billigare än att köpa den på intersport.
Stegräknaren jag vill ha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! Jag vill också ha en stegräknare. Är den du valde bra. Vad kostar den? Hur räknar den stegen? (dvs alla eller först när du tar det sjunde räknar den alla)

2010-07-22 @ 08:19:11
URL: http://anzis-life.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0