13.12.10

NÅGON MER ÄN JAG SOM TYCKER ATT HAVREGRYNSGRÖT ÄR ÄCKLIGT?

För det mesta tycker jag att det är superäckligt, ja faktiskt på gränsen till att jag ska spy. Men så vet jag även att folk säger att man blir mätt och står sig länge på det, det måste ju vara det bästa man kan äta då. Detta händer dock inte för mig, troligen för att jag efter ett par skedar ger upp och inser än en gång att detta är för äckligt för att ätas. Hemma brukar jag köra ner alla möjliga frön och skit för att piffa upp den. Då brukar det gå lite bättre, men om det står mellan att gå hungrig eller äta gröt så går jag för det mesta hellre hungrig. Så någon som har något tips på något annat man kan äta som man "står sig på" och helst inte tar en evighet att göra, hör och häpna folket, jag har börjat använda den där snooze för mycket. Faktiskt så mycket att jag inte går upp förrens absoult måste, fasiken med där försvinner minna gymtider. Men men vi får väl kämpa på här borta. Bara en vecka kvar sen är jag tillbaka i sverige igen, känns sjukt overkligt att tiden gått så fort!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, ja du det hade verkligen underlättat. Dock verkar saffranet vara slut i hela stan så just idag hade jag inte behövt någon. Skönt att komma hem snart igen? Kram

2010-12-14 @ 23:16:25
URL: http://ettsmastadsliv.blogg.se/
Postat av: Lisa

Verkligen asäckligt :P haha! Blä för havregrynsgröt!:)

2010-12-16 @ 01:00:20
URL: http://missunpredictable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0