06.12.10

Kom tillbaka från köpenhamn för dryga två timmar sedan, eller ja jag landade vid 13 tiden men sen måste ju kylskåpet fyllas på. Tog en tur på Tesco Extra, typ i size med ett coop forum eller maxi, länge sedan jag var i en så stor matbutik. Detta resulterade i att det tog ganska lång tid innan jag lyckats gå igenom hela saken och fått med mig mat som ska räcka fram till jag åker hem, eller ja kommer väl få köpa mjölk men annars så. Fixade käk när jag kom hem och nu sitter jag är och funderar på en powernap och sedan gymmet, något plugg verkar det ju inte blir idag iaf. Men imorgon startar vi hårt med lektioner och plugg så att vi får det här överstökat någon gång.

Men helgen kan summeras med mycket mys, film och gosande. Vi spenderade mesta av tiden på vårat hotelrum, vilket kanske kan låta sjukt tråkigt men faktiskt så var det så att vi behövde tid för varandra, inga dumma tankar nu. Näe men tid att prata, umgås och bara vara utan att stressa runt som vi kommer göra när jag kommer hem. Annars så åt vi ganska gott och gick och såg Harry potter, samt gick på julmarknaden på tivoli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0