Principles of marketing

Ska ta tag i den nya kursboken och börja läsa i den, tills imon ska jag ha läst kapitel 1, 4,5,6 och 13. Tror att det kommer bli mycket plugg om man ska hänga med då jag tills på torsdag ska ha betat av ytterligare tre kapitel för att ligga i fas med vad lärarna har planerat. Att boken sedan är klumpig som ett kylskåp och tusen sidor lång gör ju inte saken bättre. (den är nästan lika stor som min MAC!!!). Utöver detta ska jag ta tag i lite andra saker idag tänkte jag, ska se till att börja dricka lite bättre då jag nu har fått huvudvärk av vad jag tror är vätskebrist, och tvättas ska det göras.
Hoppas någon annan kan njuta av det fina vädret åt mig, om jag hinner blir det en sväng till friskis senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0