nu är jag så trött att jag tror att jag svimmar...

Läste lite i idas blogg idag och såg ett inlägg om att hon har gått ner 5.2 kg (sen när vet jag inte) och att hon nu bara hade 4.? kvar. Hon hade klarat sitt delmål. Kom då att tänka på att jag kanske skulle sätta upp ett mål jag med. Men eftersom jag inte har någon våg så skiter vi i kilona och satsar på byxstorlekarna istället. Jag har en trave med jeans som jag kunnat ha tidigare (dvs 3 på gymnasiet) och som nu inte går på mig, del över höfterna/låren och inte heller i midjan. Jag ska nog satsa på att komma i dem till min födelsedag. Om det går innan så är det positivt men då har jag i alla fall ett par månader på mig. Men vi an väl säga att jag kanske börjat bra då jag ikväll har varit på ett skivstång/spin pass med resultatet att jag tror att jag ska svimma och spy när som helst just nu. Lite väl jobbigt att börja med ett sådant pass när man är helt ovan. Men det ska nog gå bättre snart.

Nu blir det dushen och sedan tv och sedan en tidig sänggång skulle ja gissa då det står plugg & storstädning på agendan för morgondagen. Måste hitta mitt gymkort.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja den var bra:) Typisk IdaFilm :P haha. När kommer du till Ljungby nästa gång? KRAM!

2009-10-02 @ 20:43:26
URL: http://mogensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0