Lördag :D

Nu åkte mamma och syster yster hem, blev lite ensamt därav.
Pojken min som jag saknar för att vi knappt pratat de senaste dagarna skriver prov så honom kan jag inte prata med. Men det var i alla fall trevligt alla Mamma kom hit och att min syster följde med. Fick upp lite saker (julpynt till exempel, vad sägs om det angelica?) En dvd spelare så nu slipper jag kolla på datorn. Lite annat smått och gått. Fick färga syrrans hår och sedan fixade vi ögonfransarna på alla tre och även ögonbrynen på mamma. Nu funderar jag på om jag ska sova eftersom pappsi kommer hit morgon och fixar mitt köksbord (som min kära inneboende har fördärvat lite).

Eller ska jag sitta uppe och vänta på pojken min?

Kommentarer
Postat av: Angelica

wiihoo christmas is coming up!:D

2009-10-19 @ 14:15:10
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0