Alkohol missbruk

Igår kväll var ju en intressant kväll, det började med ett besök på MAX. Därefter åkte vi hem och skulle fixa oss, duscha och sminka tog ju inte så lång tid men sen kom vi till det där med kläder! Vi kan ju lätt säga att jag och Angi rotade igenom bådas garderober innan vi kom fram till vad som skulle användas denna kväll. Sen (21.00) tog vi bussen och vårt pick och pack och åkte mot torpa för girl pre-party. Det blev jag, Angi, Linnea och Annie. vet inte riktigt vart tiden tog vägen men vid halv elva tror jag vi begav oss mot Akademien, men först ett litet stop vid bankomaten. På Akademien träffade vi classmate som hade fått lite väl mycket alkohol om vi säger så. Ett stycke fullt Oskar, Martin, Carlos och Massi. Hehe enligt angelica (som träffade massi på bussen idag) så minns han inte att de sågs igår. Vi träffade även Fredrik och Andreas (som kanske fick napp? eller hur gick det?). Med tanke på alkoholintaget sedan tidigare och inga tankar på att sluta dricka försvann våra classmates hem ganska tidigt. Mot slutet var det bara jag, Angi och Massi kvar som delade en taxi hem till vårt kära Österängen.

Idag har jag mått värre än förtjänat! jag började med alvedon vid 7 tiden i morse för att sedan rusa till toaletten med en mage som vart upp och ner, samma sak när jag försökte äta något. Som tur var lungnade det ner sig efter ett besök på Willys. Sedan har jag spenderat dagen med att kolla på film/tv och sova. Ska vara upp lite till sen blir det sängen igen för imorgon tänker jag åka till A6 och leta efter ett par nya skor, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0