An ordinary day

Känner inte att jag har något intresseant att skriva om här, igår så var jag hos pappa nästan hela dagen. Började med att jag tänkte att jag skulle välja elbolag men fastnade med det och visste inte vad jag skulle välja, bad far min om hjälp. Sen blev det våfflor och rulltårta med besök av farmor och farfar, senare kom även frida och jan. Efter det gick jag en lång promenad med viggo och pratade med Niclas i telefon.

Priviledged
serien som hade premiär igår kl 19 på kanal 5 och självklart satt jag bänkad framför tvn. Inte riktigt så bra som jag hoppats på men helt okej ändå. Kunde varit mer "verklig" kändes det som.

Idag
har jag varit nere på banken och bytt visa kort, sen har jag varit på systemet och kollat vad jag vill dricka till på midsommar. En tripp in på kappahl och träffa isabel coh köpa strympebyxor blev det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0