http://siessies.blogspot.com

Hittade en lite udda blogg igår när jag på skoj satt och sökte efter en bra beskrivning av hur en virgina hos en gammal tant ser ut. Om ni nu undrar varför så är det för att jag har en liten skräck för att bli gammal och huden slapp, tänk bara hur allt bara hänger ner, rumpan blir bara en sladdrig sak, virginan kommer hänga och man kommer inte kunna hitta något sexigt med en gammal tant. brösten kommer hänga ner till knäna och ja allt blir slappt och äckligt. Men åter till bloggen, vad den handlade om egentligen har jag ingen anning om, blev distraherad av alla bilder som var upplagda, de var då inte vanliga bilder som man ser på de flesta bloggar, typ mat, vänner, fester eller promenader. Nej inte ens dagens outfit var det!
Det var bilder på intima områden, både bloggarens och andras. Jag själv har lite svårt att tänka mig att lägga upp sådana bilder, skulle nog inte ens ge det till en partner. Men men alla får bestämma över sina liv.

bilder och summary om midsommar kommer en annan dag :D Och nu har jag varit duktig och lagt upp på blocket om angis rum och dessutom hittat en som verkar vara intressant. Hoppas allt blir super duperbra.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

heter det inte vagina och inte virgina?? :P

2009-06-27 @ 15:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0