kleiner feigling

Idag har jag vaccinerat mig igen, tog den andra sprutan mot tbe. Denna gången fick mamma följa med och kanske nästa gång att jag klarar det på egenhand. Efter det bar det av till växjö med Nathalie, Vi skulle hälsa på en kompis till henne och jag hade tänkt att jag skulle fika med jossan men fick aldrig svar från henne. Kanske jag skrev fel nummer eller så bara cpade de sig lite. Peter var inte heller sugen på att träffas, nej han ville inte kolla på film han skulle köra tillbaka ut till ingenstans. Så jag och Nathalie och hennes polare toby kollade på the dark knight. Bättre än jag förväntat mig måste jag säga. När den var slut blev det lite repris av sveriges värsta bilföraren och lite tjockismat. Gick en sväng och doppade fötterna i en sjö, synd vi inte hade badkläder med oss. Lagom till 8 begav vi oss hemåt igen och nu sitter jag och funderar över min röra, vad ska jag ta med mig upp till jkpg imorgon när pappa kör? Ska kolla på en lägenhet åt niclas piclas. Eller egentligen skulle den väl bli till oss båda men de är han som ska skriva kontrakt och eftersom jag har närmre ska jag kolla på den och ta lite fotos.       

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0