Hektisk Lördag

Sitter här i soffan och njuter av att vara skabbig, hehe. håret är flottigt men döljer detta med hästsvans, puder och spray. Håller trots allt på att försöka vänja håret vid att bli tvättat mer sällan, typ 3-4dag. Iaf ska jag snart dra mig till pappsen för att se om de går/är möjligt att sova hemma hos honom ikväll. Han håller nämligen på att göra om toaletterna och hade sist jag var där rivit upp golvet på övervåningen. Om de inte går att sova där måsta jag antingen vara nykter ikväll eller cykla. Angelica jag vet att jag sa att jag skulle vara nykter men är lite sugen men vi får se hur de blir. Vid kl 13 idag ska jag vara på födelsedagsmiddag hos min storasyster som fyller 22 år imorgon <malin fråga " ska vi beställa kista och gravsten nu?"> hon ska bjuda på linsgryta <jag sa att jag skulle ta med matlåda, men hon blev ledsen då> sedan blir det bullar, kakor och tårta, som vi bakade igår. Sedan blir de till att dra hem till mamma och byta kläder för sedan ska jag till Nathalie på hennes födelsedagsmiddag/sammankomst. vi ska spela singstar och lite annat skit, sen blir de till att åka ner till storasyrran igen och hennes fest, om de blir chaplin sen vet jag inte ännu. För hoppningsvis så ska jag även träffa någon mer ikväll men får se hur de blir med den saken.

dessutom nathalie din present, den kanske inte är den snyggaste men jag har iaf ansträngt mig!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skit snyggt var det ;) Bilden med!

2009-01-18 @ 09:30:37
URL: http://nathalieee.blogg.se/
Postat av: Angelica

När sjutton kommer du hem egentligen?? :P

2009-01-18 @ 13:43:35
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0