Dumma JTH

Idag blev det att stiga upp tidigt bara för att de inte funkilerade så bra mellan vårat schema och salarna på JTH, därför har vi vår fyra timmarslabb på onsdagar kl 8 på morgonen!!! Alla som var där idag såg ut som om de fått förlite sömn, och inte konstigt när man annars går upp vid 10-11 tiden eller ännu senare. Det hela börja tidigt gjorde att jag som vanligt inte kunde få i mig någon frukost. mycket dåligt zophie!! Sen efter vår lektion så traskad jag bort till friskis, fortfarande på tom mage. på friskis gick/spangs det 7 km. därefter väntade jag på bussen och när jag kom hem var ja så hungrig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, de dåliga med de hela bidde att jag nu är JÄTTTEtrött och äter godis! ska dessutom till emelie och sen kåren, vill inte!! vill sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0