two failures one week!

Failor one
låvat att inte köpa fler skor, man ack va snygga de var.Ett par sådana måste zophie bara ha!! det var ett par svarta med remar över föttera, klackskor naturligtvis. köpta på din sko, därför inte särlkillt dyra.

kåren
i onsdags var kåren väldigt rolig tyckte jag, dessutom gjorde jag bort mig en del sa bla till en kille utan anledning som jag inte vet vem han är "distansförhållanden funkar aldrig!!!" han måste trott att ja var knäpp eller något, sedan var det trevlligt med nattsällskap, som dessutom bäddade min säng dagen efter.. mycket impad av detta!

SlappeFredag
väntade hela dagen på att åka till vxö men ville itne åka för tidigt därför blev det ist så att jag åkte för sent och körde som en blådåre, hehe en del idiotiska omkörningar och nitbromsningar. kom tillslut till vxö strax efter 5 och sprang in på gina tricot och köpte ett par jeans. sen fikade jag med linus, första gången vi träffades irl. Jag tyckte de var trevligt dock vet jag inte om min rastlöshet kanske gjorde sig lite väl märkbar, massakretade mitt tuggummi och sedan en socker bit. Efter fikan drog jag till frida och vi slappade och åkte sedan till donkan, vi valde den på norremark istället för centrum för att slippa gå.. hehe världslata.

MÖTE MED THE ONE I HATE
10 på morgonen började vi vårat möte med att äta varsin donat. de var ju iaf en bra start, mötet var tråkigt och långt. dessutom tycker jag inte om vår huvudansvarig. de roliga var när elin skulle snacka, hon hade piercat tungan på fredagen och läspade väldigt mycket, om ni har hör den "vi har öppnat en kina resturang" så lät hon precis så.

Förbannade älg
eftermötet blev de speedshopping, en present till sandra skulle inhandlas, och vilken affär är bättre att gå till än partaj? de tog väl en 5 minuter innan jag funnit de jag sökte... sexy glitterkit, hehe de var rosa glittrig dildo, kukring och analkulor. helt perfekt present från simone och mig. Väl på G till sandra kommer dåliga nyheter simones tåg har kört på en älg och är mighty försenade. så där på festen hamnar jag själv med 12 andra som jag aldrig träffat innan, alla utom sandra då. De var iaf trevligt och jag drack på bra. linus och oskar undrade vad jag hade emot dem dä jag var den enda som tycktes kunna reglerna på spelet förutom dem..och inte tillät dem att fuska.

oléo och sports
på väg in till stan stanade vi till på ett ställe och vem träffar inte jag där?? LOLLO från kalmar hehe sjukt konstigt att träffas ute i blädinge eller va fan de var. när vi kom in till stan var simone my babe there. vi drog in på oleo och jag drack vatten simone drack drinkar tror ja, sedan snodde jag till min en killeströja, myste med en annan och var fyllekåt och smsade. hehe mot slutet drog vi till sports där de dracks mer och jag var tvungen att få något. hehe här kommer failor två

failor two
Hade lovat mig själv plus sagt till att menande blickar och fraser att nej jag ska inte träffa peter, men när zophie är fyllekåt fungerar inte logiken. så medans jag myser med denna relativt fula kille "inget hångel eller så" så bakom ryggen på honom så smsar jag med peter och fråga om bussar ut till honom, tar sista bussen dit efter att en snäll kille betalat lite för mig då jag saknade pengar till en hel biljett. den snälla killen hjälpte även mig att hitta rätt hållplats. sedan skrattade jag för mig själv och åt upp petersmat....... sedan sov vi. det tog mig 19 timmar att komma därifrån sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0