vad är det för dag idag?

God morgon gott folk, ännu en dag av härligheter ligger framför oss eller mig i alla fall. Några kapitel IT and strategic business development och sedan kanske kolla på lite tentor. Man kan ju säga att man vet att man är student då man måste tänka dubbla gånger för att komma framt till vilken veckodag det är, och datumet det har vi inte den blekaste anning om. En glad nyhet kan berättas att jag måste ha lyckats minska lite på mina överflödiga kilon (har ingen våg så kan inte väga mig) eftersom jag numera faktiskt kommer i och till och med kan ha på mig mina jeans. Efter nyår kanske jag till och med kan ha mina gamla favvisar och senare även de svarta som jag knappt får över höfterna just nu. Det är ju inte för inte det har hänt just nu heller, några veckor av motivation att spinna och sedan mycket plugg så man inte hinner äta. Bästa sättet att gå ner i vikt måste vara att hålla sig upptagen med andra saker så man inte hinner småäta en himla massa (som jag är bäst på). Sen skadar det ju inte att julen kommer nu den tid på året som jag alltid äter mindre eftersom jag inte tycker särskillt mycket om julmat, och de mesta julgodis ligger utanför mina gränser vad som kan förtäras. En mindre trevlig nyhet kan sägas vara att den som designat min bh (som jag bär) borde fått IG i bekvämlighet. Den är sjukt obekväm och ändå kan jag inte låta bli att använda den, kanske jag som går IG i förnuft?

En lite rolig sak måste jag säga är all denna snö som visar folks "riktiga" sidor, män förbli små pojkar och börjar kasta snöbollar på varandra så fort det kommer ut. Tjejer visar att de minsann är de som bestämer, ingen snö ska komma och tvinga på dem lite mer komfortabla skor, åh nej här ska vi med försiktiga fötter som om vi gick på is ta oss fram i våra klackskor. Vissterligen kan jag inte säga så mycket då detta även händer mig men min favorit måste ändå var converse med raggisar :D

Jag är sjukt sugen på att köpa en Iphone men samtidigt vet jag inte om det är värt pengarna, det skulle höja min telefonkostand med ca 300%. Men någon ny mobil måste jag köpa då min sony ericsson nästan gett upp helt och jag har fått återgå till min gamla siemens, från stenåldern. Hehe ganska intressant att den fungerar som är...( humm måste tänka)....5 eller 6 år gammal men inte min ericsson som knappt är 3 år. Som ni hör är jag ingen storförbrukare av mobiltelefoner och de används till de inte uppfyller mina krav längre. Men vi får väl se om det blir någon eller inte.

ha en trevlig dag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan bara instämma i det där med att studenter inte håller reda på dagarna. Datum WTF är de? Nästan så mänaderna flyter ihop också!



Sen är du inte ensam om att tråna efter ny mobil, men mitt sikte är mer inställt på samsung jet. Men va fan, så länge den jag har går att smsa och ringa med, säger den snåla smålänningen i mig NO, BIG NO NO!



Puss&Kram

2009-12-16 @ 23:05:48
URL: http://friidiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0