mysig middag och xbox

I lördags fixade och donade jag i köket nästan hela dagen, skulle nämligen bjuda niclas på mat. Den blev mycket god och lyckad efter många timmars slit. Fick cykla till A6 för inhandlande av vin och lite annat smått och gått på coop, fanns inte en jävla gurka på willys nämligen. Eftersom jag har en underbar pojkvän med så fick jag blommor :D. Sen satt vi i timmar och drack vin, köpte ett vitt och ett rött.

igår så förflyttade vi oss från min säng till niclas soffa för att spela xbox, har insett att vi borde hitta en sysselsättning så vi inte blir tråkiga och "rutiniga" de var mkt trevligt spel faktiskt och jag lyckades vinna en gång...

just nu borde jag plugga men är allt för trött för detta och mest bara väntar på att få gå och lägga mig, men innan dess ska jag iväg på ett step pass hade jag planerat. eftersom de är enda dagen denna veckan ungefär så vill jag gärna gå. På onsdag är de Caps som gäller och vi får väl se hur de går denna gången gissar jag. aja nu ska jag fixa någe käk och sova en stund tror ja minssann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0