Måndag

Vi börjar med allt positivt som hänt den senaste tiden, jag var ute med angelica i fredags på centrum och trots deras dåliga musik så hade jag väldigt trevligt, var bara en sak som kunde gjort det bättre. Om man hade haft någon att mysa lite med, och då menar jag inte vem som helst utan ******. Vi började hemma hos angelica, det var jag angelica (om ni inte redan förstått detta :P ) och två av angelicas killkompisar, markus och fredrik. eftersom de inte går på högskolan och inte visste hur Caps fungerar var vi ju tvugna att visa dem, dock hade vi ju inga kapsyler och heller inga stora glas. Men man är väl kreativ så vi tog "pussbiljetterna" från bukarna och använde ist, sen eftersom vi bara var fyra så gjorde det inte så mycket att glasen inte var så stora. Vid 11 tiden drog vi till Mc donals, där det en fredagkväll har ordningsvakter :), Sen Centrum där vi först tyckte musiken var okej, tills de spelade samma låt för 3dje gången. Som topping på musiken så var det även 45+ män som var och stötet på tjejerna i 18 års åldern, väldigt trevligt.

Sen i lördags så städade jag mitt rum, och bestämde mig för att bli nyttig (eller om det var i fredags) så jag äter massa med sallad. på kvällen hade emelie och ja lite förfest hemma hos henne, för att sen dra in till staden. Vi hade hoppats på att komma in på bongo (20 års gräns) men när vi var där såg vi att de kollade leg på allihopa så vi övergav den idén och begav oss till centrum (igen). Där det denna kväll spelades dålig musik på stora dansgolvet och lite bättre på lilla. Inte överraskande hittade emelie någon att dansa med, eller rättare sagt han hittade henne och övergav inte henne. jag fick nöja mig med att säga till killar "men seriöst jag är inte intresserad", Varför måste jag vara så fruktansvärt kräsen när jag väl bestämt mig för någon? Men men vi fick skjuts hem sen och avslutade med efterfest hemma hos emelie. Hon jag och hennes syster som satt uppe och väntade.

sen igår så försökte verkligen jag att skriva lite på assignment 1 som ska redovisas på torsdag, kom en sisådär 138 ord på vägen. ska ta mer tag i det senare idag. Sen spenderade jag och emelie en si sådär 1½ timme med att villa bort oss i lungarum, visade även emelie det fruktansvärt läskiga korset som ja och henrik hade hittat en gång när vi hade slarvat bort oss i skogen :P skrämde skiten ur mig.

Nu till de lite mindre roliga sakerna, där jag tror jag ska göra en lista. den värsta saken först

  • pappas bil gick sönder sist jag körde, kostar 60 000 minst att laga
  • fick en P-bot för att p-lappen trillat ner så den inte syntes
  • bananflugor, och flatmates som inte diskar eftersig
  • flatmates som använder mina saker och inte diskar dem
  • Jag kommer snart inte ha råd att äta, spenderat förmycket pengar på annat
  • ska göra bort mig på onsdag
  • ännu mer bananflugor som invaderar mitt rum med, finns väl inte tillräcklig plats i köket :S
  • Vänner som inte förstår när man förklara, de är egoistiska!
But tomorrw is a new day, och jag är dessutom ledig imon,GUTT.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0