IS och träning

igår var en dag av det nyttiga slaget, först så gick jag och emelie 6.9 km. Vi försökte upptäcka lite mer av råslätt och dess omgiviningar. Vi började i lekparken och satte fart mot en väg som emelie någon dag tidigare hade gått på men då gått vilse. efter en stund så kom vi ut på en väg som hade lite asfalt men mest bara stora stenar. De kändes som en mysig liten väg tills vi kom till backen. När emelie sagt att det var en jättebrant backe trodde jag hon hade överdrivit, för en så jävlig backe kunde väl inte existera? men jo den var brant och det var bara att fortsätta framåt. Kan ju lätt säga att det kändes i vaderna. När vi väl kommit upp var vi ett villaområde som jag inte kände till och sen visade emelie vart hon hade gått förra gången och då gått i 40minuter för att sedan gå tillbaka. Vi gick en bit till och där i igenstans låg Netto, inte undra på att ingen vet att det finns här när det ligger gömt på det där viset. Därefter följde vi Cirkelvägen och tro mig det var en cirkel, vi gick runt och halvvägs så genade vi tillbaka och gick in på cykel vägen igen där vi mötte några små ungar som letade efter saker i skogen. Om det är något det finns på råslätt så är det ungar, vilket betyder att vi såg en sisådär 100 stycken igår eller mer. De lekte på väldigt olämliga ställen, som bygg material.

Sen ägnade jag dagen åt att läsa i Information systems boken. läste 160 sidor. För att hålla uppe koncentrationen så bestämde jag att jag skulle göra 10 sit ups och 10 rygglyft varje gång det var nytt kapitel och varje gång sidnumrena blev ett tiotal...10, 20, 30....100.110. etc. dock så failade jag lite mot slutet och orkade inte med det sista kapitlel och inte det sista 30 sit ups och rygglyften. men gjorde ju ändå 11*10+16*10= 270-20 så 250 av varje igår. kändes lite i magen idag. men jag är ändå sugen på att göra lika många idag med. såska försöka med detta. dock då ska jag på capsning senare så får se hur många jag hinner idag. Men nu ska jag läsa lite och ta reda på lite för min första essay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0